.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید نیم میلیونی از نمایشگاه پلیس مازندران

معاون اجتماعي پليس مازندران گفت: در هفته ناجا نمايشگاه‌هاي دستاوردهاي پليس در مازندران با بازديد بيش از 500 هزار نفر از مازندراني‌ها همراه بود.

رمضان قاسمي شنبه ‌شب در مراسم اختتاميه نمايشگاه‌ هفته ناجا در مازندران اظهار داشت: در طول هفته نيروي انتظامي بيش از صد برنامه فرهنگي، هنري، مشاوره‌اي و ورزشي در استان برگزار شد كه بيشتر اين برنامه‌ها با استقبال پرشور مردم همراه بود.

وي با اشاره به تمديد چهار روز نمايشگاه دستاوردهاي پليس در مركز مازندران تصريح كرد: به دليل استقبال مردم و حضور آنها تا ساعت‌هاي پاياني شب در اين نمايشگاه و همكاري غرفه‌داران اين نمايشگاه چهار روز بيشتر از زمان مشخص شده داير شد.

معاون اجتماعي پليس مازندران ادامه داد: 27 سازمان با 39 غرفه در اين نمايشگاه حضور داشتند كه بيش از 40 درصد غرفه‌ها به سازمان‌هاي دولتي، خصوصي و ان‌جي‌اوها اختصاص داشت.

وي از اختصاص 10 غرفه براي آموزش‌هاي چهره‌ به چهره و استقبال علاقه‌مندان از اين غرفه‌ها خبر داد و گفت: ارائه مشاوره‌هاي خانوادگي، راهنمايي و رانندگي، اعتياد، نظام وظيفه از جمله اين مشاوره‌ها بود كه در طول هفته ناجا در نمايشگاه داير شده بود.

قاسمي با اشاره به برپايي 13 نمايشگاه در سطح شهرستان‌هاي مازندران افزود: برگزاري مسابقات اجتماعي، نواختن زنگ انضباط اجتماعي و همايش اصناف از مهم‌ترين برنامه‌هايي بود كه در طول هفته ناجا در مازندران اجرا شد.

وي خاطر‌نشان كرد: 135 مركز آموزشي نيز در نمايشگاه دستاوردهاي پليس در مازندران بازديد داشتند.

معاون اجتماعي پليس مازندران اظهار داشت: اين نمايشگاه در فضايي به مساحت 3 هزار و 400 متر مربع داير شده بود.

فرمانده انتظامي مازندران نيز در اين مراسم گفت: بيش از صد برنامه در طول اين هفته برگزار شد كه مهم‌ترين آن به دليل حضور چهره به چهره نمايشگاه دستاوردهاي پليس بوده است.

‌عليرضا مسكني افزود: اطلاع‌رساني و شناسايي آسيب‌هاي اجتماعي از مهم‌ترين اهدافي بود كه در برپايي نمايشگاه براي كاركنان پليس به دست آمده است.

وي اظهار داشت: ما در نمايشگاه پليس چيزي را نمي‌فروشيم، تبليغ شخصي و حقوقي نداريم بلكه به دنبال آگاهي بخشي جامعه و خود پليس بودن مردم هستيم.

فرمانده انتظامي مازندران خواستار در اختيار گرفتن بعضي از ساعت‌هاي آموزشگاه‌ها و دبيرستان‌ها براي آموزش‌هاي آگاهي بخشي شد و گفت: در اين نمايشگاه دستاوردهاي مختلفي به دست آمد كه بسيار اثربخش بود اما نبايد به نمايشگاه اكتفا كرد.

از حاشيه‌هاي جالب اين نمايشگاه استقبال پرشور مردم، نهادها و مسئولان بود، به ‌طوري كه اختتاميه را پرشورتر از افتتاحيه كرده بود.

عدم داشتن صندلي براي نشستن علاقه‌منداني كه براي مراسم اختتاميه‌ آمده بودند، هم يكي از دلايلي بود كه ظاهراً برگزار‌كنندگان مراسم پيش‌بيني چنين استقبالي را نمي‌كردند.

با وجود اينكه در بيشتر نمايشگاه‌ها قبل از آغاز شدن مراسم اختتاميه وسايل نمايشگاه جمع‌آوري مي‌شود اما در اين نمايشگاه بيشتر غرفه‌هاي مربوط به پليس جمع‌آوري نشده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.